Mara Alexandru-Robert

Mesaj catre omenire

Bună! Mă numesc Pământ! Probabil ai auzit de mine. Am mai multe nume: Pământ, Terra, mama natură, planetă, corp ceresc. În Univers, sunt doar un corp ceresc între milioane altele; în Sistemul Solar sunt o planetă, însa pentru tine sunt “casă”. De 4500 de milioane de ani, atunci când am zărit pentru prima dată Universul, formată doar din “praf de stele”, m-am simţit privilegiată. Mi-am promis că o să supravieţuiesc şi o să îmbogăţesc tainele infinitului. Drumul până în prezent a fost unul greu, dificil; am avut parte atât de evenimente fericite, cât şi de numeroase dezastre şi calamităţi. Am supravieţuit Epocii de gheaţă, impactului cu asteroizi şi comete, ştiind că eforturile mele vor fi răsplătite

Continuarea articolului o puteți găsi aici.

No comments yet

Leave a comment