Irina Negrila

Draga fiinta a acestui Pamant,

Iti scriu aceste randuri, desi poate ti se va parea ciudat. Cum, Planeta Pamant are ceva de spus? Planeta Pamant are o voce, ganduri, idei pe care vrea sa le transmita? Da, eu, Planeta Pamant, comunic cu fiecare dintre voi, in fiecare zi. M-ati auzit pana acum, va intreb, ati incercat sa ma intelegeti si sa fiti atenti? Ma cunoasteti oare cu adevarat?

Haideti sa ma prezint putin pentru ca de-a lungul anilor, ati avut diverse pareri despre mine sau nici nu v-ati gandit ca exist si ca am un rost sa fiu asa cum sunt. Eu sunt un intreg in continua schimbare. Privita din afara, sunt interesanta si deosebita pentru ca nu ma aseman cu nimic altceva din Univers. Ceea ce ma face cu adevarat speciala si in acelasi timp, ma afecteaza cel mai mult sunteti voi, fiecare fiinta din orice coltisor al acestei case mari pe care voi o numiti ‘lume’. Da, eu exist si sunt asa cum ma vedeti datorita fiecaruia dintre voi si datorita fiecarui gest.

Stiu ca in ultima vreme v-ati intors privirea spre ceea ce e in neregula cu imaginea mea si v-ati dat seama ca sunt bolnava; faptele au consecinte si daca nu sunteti atenti, se pot intoarce impotriva voastra. Sa nu credeti ca ma razbun pe voi, eu tin la fiecare dintre voi si de aceea, imi gasesc mereu puterea de a merge inainte si de a ma reface continuu. Numai ca nu am puterea sa imi revin intr-o noapte, am nevoie de timp, de obicei de mai mult timp decat va trebuie voua sa ma afectati in mod negativ.

Continuarea aici.

No comments yet

Leave a Reply

